Wednesday, November 18, 2009

Damn good face

Aku teringat mase kecil...

Tatkala aku bersame adik2 masih lg hingusan...
satu hari kitorg gado besar...
sebab aku start dulu kacau dorg makan...
so sebab da terok sngt...
My dad turun...sebab my mom panggil
My dad x cakap pape...
My dad juz amek bedak bayi johnson n johnson ...yg beratnye dlm 3kg...yg wane pink tuh...
lalu terus baling str8 forward to my face!
yes..i repeat, str8 forward to my face!
TERBAEK DI SITUUU!!!
ooohhhh...fuck! saket gile babi...
aku hanye nampak burung2 berkicauan pusing2 kat atas kpale time tuh...
sambil menyanyi2 riang "padan muke yea yea padan muke"
and aku hanye dapat berfikir "mesti hebat ayah maen baling slipar kecik2 dulu..."
terdiam satu rumah sebentar...aku lagi laa...bisu terus kot..

although aku mmg bengang thp cipan yg bengang gak...
skarang aku taw..he tought me sumtin..
he want me to be a good boy, good son, and a good brother..

and the most important is..
he gave me a damn hot good looking face...



No comments:

Post a Comment