Sunday, July 11, 2010

Berjiwa Besar

Fuh...
Dah masuk sminggu...
Luka di kaki ni x sembuh2...
Semuanye gara2 terlalu sygkn Kure Kure yg bername Apple tu....

Flashback...(effect asap kepul2)

Waktu tu gua di blakang rumah...nak cuci tempat dia..
So bgla die jalan2 kat area blakg umah tu...kasik free la kire..
Than..tibe2 tngk die hilang...
Last2 nmpk die nak terjun dalam longkang besar...
Dengan pantasnye gua larilah sekuat ati cam ribut wo!
(sebab xnak die jatuh la kan...pecah cengkerang baru taw)
Tengah lari2 slipar gua tercabut...
Then gua terus lari berkaki ayam...
Terpijak pulak lumut...
BUSH!! Jatuh tergolek atas tar...adoi...

Yg best nye, si Apple ni tengok je aku...die pon x jadi terjun..terkejut kot..hahaha
Aku pun angkat la die g masuk dalam...
Pastu baru sedar kaki da berdarah darah ngan banyak...
Time tu pedih die pon dtg la gak...
Cam gile mandi tahan saket...
Semuanye kerana mahu slamatkan kure kure kesayangan..
Naseb baek aku Berjiwa Besar

1 comment:

  1. smangat tuh nk slamatkn..hahak! tah2 die nk jenguk je kOt pe de kt dlm lOngkang tu..die x sangke lak kO glabah abes..hehe lol

    ReplyDelete