Monday, February 15, 2010

Cucumber Story

Time darjah 1 dulu2...
Mase rehat aku slalu g kantin...
Aku ingat lg r nasi lemak time tuh 50 sen je!
So everyday aku mkn nasi lemak...
Pastu bile mkn nasik lemak...
aku ngn mmber2 ade 1 hobi nih...
Biasela kecik2 lu..mane makan sayur...
So, aku akan buang timun skeping tuh..
Tapi...Care aku buang special sket..
haha...aku n kawan2 akan campak timun tuh kat memane yg kitorg suke hahaha...
Nasebla kalau jatuh kat mane2 pon...
Ade r member aku baling timun die yg ade sambal sikit tuh..
kene baju kurung budak pompuan! hahahaha....
Pastu yg lawaknye, ade skali aku pnah baling ...
tibe2...plup! masuk dalam laksa orang!...hahahahaha
budak tu dah pelik dah tibe2 timun jatuh dr langit...hahaha
best sial time tuh..mmg gelak n sronok..
naseb r en...wrong timing wrong place r korg lalu situ timetuh...

rindu do time kecik2...bleh wat jahat...
tapi lastly org akan cakap,
alaahhh...budak2...biaselatuh....
biasela en?

3 comments: