Tuesday, December 7, 2010

Aku jahat!

Ak serius jahat
Dulu time skola rendah...
Aku wakil bola baling...
n i'm in the first team....
aku sorang2 je darjah 5, yg len sume darjah 6...
(hahaha...kenela bgtau...info mahal nih..)

Then waktu tournament...
team pompuan skola aku tngh lwn musuh ketat kitorg...
suddenly bola out...n bergolek ke arah aku...
aku pon amekla...bajet buat gaye nak pass kat player opponent tu...
instead, aku g shoot bola tu tepat kat muka pompuan tuh...
fuh! korg x penah tngk aku shoot beb...
SAKET SYIAL kalau kene...
menanges nages dak pompuan tu..
seb bek cikgu ak dtg pujuk die...
aku lari la ape lagi..hahahaha (gelak evil)

yg x bole blah...senior2 tunjuk tanda good kat aku...haha
xleh pakai tol senior pon same jahat..

aku pon xtau asal aku bwat camtuh...
maybe sbb aku dpt 3rd place kot kalah ngan team laki skola tu...
tp kn da gtau...
aku memg jahat..hahaha

p/s: smpai skrg aku rase bersalah dow...huhu

1 comment:

  1. ish ish ish...siannye pompuan tu..gi cr mntk maaf blk.br ilang rase berslh tu ;)

    ReplyDelete