Sunday, December 19, 2010

Indirect but Terdirect

Dulu time skola...
satu mlm tu mase da light off...Ak borak ngn dormmate ak...
ak kat katil hujung cni, die hujung sane...
kitorg borak2 r psl pengetua yg dibenci satu sekolah...
aku cakap kuat2...(katil jauh2 enn)
"pengetue kite ni tah pape r...die xtau kite pnt2 naekkn name skola...trenin siang mlm sume... buat tu buat ni..die sesedap atii je batalkn sume bende...ingt kite ni ape... dah r x mesra do"

ak teruskn maki hamun smbil memandang siling...smbil menggeliat...

n ak xsedar pengetua ak masuk dorm!! sirius shit!
member aku siap bg salam kat pengetua tp ak xdngr...
pengetua ak tuh nak g kat katil ak...but sbb aku menggeliat nak terkena die, die cancel n terus blah...
lpas die blah ape lg, member aku ckp "woi! ayahanda r tadi bodo!"

aku da mencanak da time tu..but seb bek die da blah..hahaha
nak tau pe jd?
esoknye pas maghrib, die amik mic kat surau n bercakap..
"saye ni bukn x syg kamu...bla bla bla...saya rase lebih elok..bla bla bla...kamu semua jngn la pk bukan2...bla bla bla"

hahahaha...tau takot ko kat aku...

No comments:

Post a Comment